Aby zakupić towar w naszym sklepie, trzeba wykonać kilka prostych kroków:
- Wybierz odpowiedni produkt, używając nawigacji po lewej stronie lub wyszukiwanie.
- Dodaj produkt do koszyka.
- Kliknij wózek, aby wybrać metodę wysyłki i podaj swoje dane kontaktowe.
- Potwierdź zamówieniae i wybierz metodę płatności.
W razie problemów lub wszelkich pytań, należy skontaktować się z naszymi specjalistami.
1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione produkty?
Akceptujemy platność wykonaną z góry (przedplata), platność przy odbiorze towaru (pobranie) oraz powszechnie używane płatności elektroniczne (karty kredytowe, mTransfer itp). Płatności elektroniczne autoryzowane sa poprzez zewnętrzną, profesjonalną firmę Platnosci.pl. Płatnosci elektroniczne są całkowicie bezpieczne. Połączenia w trakcie autoryzacji są szyfrowane i nie narażają Klienta na nieautoryzowany wyciek informacji.
2. Czy można liczyc na pomoc w doborze urzadzenia?
Oczywiscie doradzamy Klientom zakup wlaściwego produktu. Prosimy napisać wiadomość e-mail do nas z opisaniem problemu i oczekiwaniami. Dobieramy urządzenia pod potrzeby klienta.
3. Czy na produkty kupione w sklepie www.Multifilters.pl udzielana jest gwarancja?
Oczywiscie, że tak. Klient otrzymuje informacje o gwarancji wraz z dokumentem potwierdzającym sprzedaż (faktura vat). Gwarancja na wszystkie produkty zakupione przez konsumenta wynosi 2 lata. Podmioty gospodarcze otrzymują gwarancję roczną. Z oczywistych przyczyn nie dotyczy ona materiałów eksploatacyjnych do systemów uzdatniania wody (wkladow zamiennych itp). Żywotność danego wkladu filtracyjnego podana jest na stronie z tym produktem.
4. Jakie sa koszty dostawy i termin dostawy zakupionych towarow?
Aktualne koszty i terminy dostawy są opisane w zakladce Dostawa.
5. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zakupione produkty?
Tak. Wybór dokumentu sprzedazy określa się w momencie składania zamówienia. W przypadku gdy towar jest wysyłany do Klienta, zawsze załączamy fakturę VAT.
6. Czy moge zrezygnować z zamówienia po jego zlozeniu?
Tak - jezeli zamowienie nie zostalo jeszcze zrealizowane, można z niego zrezygnować. W tym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny.
7. Czy mogę zwrócic towar po tym, jak już go otrzymam?
Tak - to jest prawo konsumenta. Do 10 dni roboczych po otrzymaniu przesyłki, Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny. Warunkiem jest, aby zwracany towar znajdował się w stanie identycznym z otrzymanym. Nie może mieć śladów użytkowania. Nie może byż wypakowany z fabrycznego opakowania. Koszt zwrotu towaru pokrywa Klient. Pieniądze zwracamy Klientowi na podane przez niego konto bankowe.
8. Czy w sklepie www.Multifilters.pl można kupować produkty i otrzymać je wysylkowo?
Oczywście, każdy z dostępnych na stronie produktow, można zamowić dodając go do koszyka. Kolejnym krokiem jest złożenie zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku (odpowiednie informacje znajduja sie po kliknieciu w link KOSZYK).
9. Czy mogę zamówić towar za granicę?
Tak - jest taka mozliwość. Jednak z uwagi na różne koszty dostawy kurierskiej do poszczególnych krajow, rzeczywisty koszt wysylki może byc wyższy lub niższy od standardowo dostępnej wysylki zagranicznej w naszym sklepie. Zachęcamy do kontaktu przez e-mail w celu ustalenia kosztow wysylki międzynarodowej (proszę w mailu do nas podac dokładny adres dostawy). Podstawowe koszta dostawy za granice, podane są w koszyku podczas składania zamówienia.