• Twoja lista
    Lista porównywania jest pusta
(+48) 42 682-06-13, (+48) 42 307-23-77 (+48) 790 244 023, (+48) 576 270 534

Poniedziałek-Piątek
09:00-17:00


AUTORYZOWANY SERWIS I WYŁĄCZNY DYSTRYBUTOR FIRMY BREGUS

Wykonujemy darmowe badania wody Wykonujemy badania wody wodociągowej, ze studni Indywidualny dobór systemu uzdatniania, do twojego mieszkania
Raty na markę filtrów Bregus
Wymieniając stary system filtrowania, otrzymasz rabat

Regulamin

§ 1

Firma gwarantuje Klientom sklepu, ze otrzymają w 100% oryginalny produkt.

§ 2

Dane teleadresowe i dane rejestrowe sprzedawcy znajdują się na stronie z kontaktem do sklepu.

§ 3

Wszystkie ceny oferowanych produktów są cenami brutto. Przy sprzedaży wysyłkowej, zawsze wystawiamy Fakturę VAT. Na fakturach zawsze uwzględniamy koszty wysyłki.

§ 4

Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny w momencie odbioru towaru lub w formie przedpłaty na konto bankowe. W momencie dokonania zakupu na towary objęte dofinansowaniem unijnym, pośrednikiem w dokonaniu płatności są odpowiednie instytucje zgodnie z procedura przyznawania dofinansowania.

§ 5

Nabywca ma prawo do zwrotu zakupionego u sprzedawcy towaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegóły opisane są w zakładce zwroty.

§ 6

Zamówienia realizujemy w możliwie najkrótszym terminie. Zamówienia płatne z góry realizujemy po otrzymaniu wpłaty na konto lub otrzymaniu od Klienta droga elektroniczna (e-mail) lub faxem potwierdzenia zrealizowania przelewu przez bank Klienta. Zamówienia opłacane przy odbiorze, wysyłamy w możliwie najkrótszym czasie po ich złożeniu. Koszty wysyłki zależą od gabarytów produktu i jest każdorazowo wyliczany i potwierdzany z klientem. Koszty dostawy zakupów hurtowych są zmienne i zależą od wagi i ilości przesyłek. Po złożeniu zamówienia hurtowego, skontaktujemy się z Klientem i ustalimy koszt dostawy.

§ 7

Istnieje możliwość wymiany nie używanego towaru na inny, dostępny w naszej ofercie. Koszty przesyłania towarów ponosi Klient. Szczegóły wymiany towaru prosimy uzgodnić z obsługą sklepu.

§ 8

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany opakowań oferowanych produktów. W szczególności oferowane wkłady do filtrów mogą być dostępne w zabezpieczeniu foliowym zamiast w opakowaniu kartonowym. Jednocześnie informujemy, ze ewentualna zmiana opakowania sprzedawanego produktu nie wpływa na jego funkcjonalność i jest podyktowana wyłącznie zmianą w dostawie produktów od producenta. Jednocześnie informujemy, ze niekiedy może nastąpić niewielka zmiana wizualna danego produktu (np. zmiana wzoru płytki mocującej w systemach RO, zmiana wyglądu etykiety itp). Zmiany takie są czasami wykonywane przez producentów i nie wpływają na funkcjonalność danego urządzenia. W przypadku gdy zmiana ma charakter stały, aktualizujemy zdjęcia i opis danego produktu.

§ 9

W przypadku reklamacji, miejscem składania reklamacji jest siedziba firmy wymieniona w §2. Reklamacje można zgłaszać poprzez wysłanie do nas e-maila lub listu pocztowego. Dane kontaktowe znajdują się na stronie z kontaktem do sklepu. W zgłoszeniu reklamacji proszę umieścić następujące informacje i dokumenty:

  • Kopia (ksero) dokumentu zakupu (Faktura VAT lub paragon fiskalny)
  • Imię i nazwisko osoby zgłaszającej reklamacje
  • Telefon kontaktowy osoby zgłaszającej reklamację
  • Dokładny opis usterki

§ 10

Sprzedawca udziela konsumentom na zakupione produkty 2 lat rękojmi. Fabryczne gwarancje producentów wynoszą 1 rok. W przypadku, gdy na produkt obowiązuje dłuższa lub krótsza gwarancja producenta, stosowna informacja umieszczona jest na stronie z opisem produktu. Warunkiem ważności gwarancji i rękojmi jest przestrzeganie wymaganych okresów wymiany materiałów eksploatacyjnych. Procedura gwarancyjna zawarta jest w karcie gwarancyjnej producenta. W przypadku, gdy do przesyłki nie jest dołączona karta gwarancyjna podstawą do ew. usług w ramach gwarancji jest dokument sprzedaży. Termin gwarancji wynosi w tych przypadkach 2 lata, chyba, ze jest to inaczej określone w opisie produktu. W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji za zasadna, klientowi przysługuje prawo określenia, czy chciałby Zamienic towar na nowy, czy wybiera zwrot pieniędzy.

§ 11

Na produkty oferowane w sklepie internetowym www.multifilters.pl, obowiązują ceny aktualne w momencie dokonywania zakupu. Produkty znajdujące się w ofercie sklepu, w zdecydowanej większości znajdują się na stanie magazynowym sprzedawcy (w 99% przypadków). Sporadycznie zdarza się, że towar dostępny jest w sklepie internetowym a nie jest fizycznie u nas dostępny, mogą zaistnieć wyłącznie z powodu błędu ludzkiego. Zastrzegamy sobie jednak możliwość odstąpienia od zrealizowania zamówienia w przypadku gdy zamówiony produkt jest dostępny na stronie www.multifilers.pl a nie znajduje się na stanie magazynowym naszej firmy i nie ma możliwości sprowadzenia go od producenta.

§ 12

Oferta sklepu nie stanowi oferty handlowej w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego. Zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od zrealizowania zamówienia, w przypadku gdy w opisie produktu nastąpił błąd (np. błędna cena, błąd w opisie itp). Jeżeli tego typu sytuacja nastąpi, będziemy się kontaktować z Klientem w celu wyjaśnienia sprawy.

§ 13

Zastrzegamy sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.

§ 14

Zamówienia mogą składać jedynie osoby pełnoletnie.

§ 15

Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia. Zamówienia w sklepie internetowym można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00, w soboty po godz. 12.00 oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane. Zamówienia można składać również telefonicznie.

 

Zaloguj się aby dodać komentarz
captcha
Twój komentarz zostanie opublikowany po moderacji administratora
Filtr
Znalezione 5 
Potwierdzić
Aby dodać element do listy życzeń, należy