• Twoja lista
    Lista porównywania jest pusta
MONTAŻ I SERWIS FILTRÓW - WARSZAWA, ŁÓDŹ ORAZ CAŁA POLSKA (+48) 730 061 746

Poniedziałek-Piątek
09:00-17:00

Gwarancja

Gwarancja


Które produkty objęte są gwarancją?

Dla wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją. Gwarancja jest udzielana na okres od 2 lat do 10 lat w zależności od Produktu. Okres gwarancji podany w opisie produktu na naszej stronie internetowej lub w instrukcji obsługi. Dowodem gwarancji jest karta gwarancyjna producenta lub karta gwarancyjna wydawana przez naszą firmę.

Bardzo prosimy o uważne i dokładne sprawdzenie produktu przy odbiorze przesyłki czy nie nosi on śladów uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń niezbędne jest sporządzenie protokołu przez kuriera.
 


Gdzie zgłosić reklamację?


Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać w punktach sprzedaży, u autoryzowanych dilerów naszych systemów oraz przez kontakt na naszej stronie internetowej.
Adresy i punkty serwisowe oraz numery telefonu można znaleźć na karcie gwarancyjnej.

Prawo do bezpłatnego serwisu gwarancyjnego daje ważna i wypełniona karta gwarancyjna z pieczątką sprzedawcy:

 
    Model;
    
Numer seryjny (jeśli występuje);
    
Okres gwarancji;
    
data sprzedaży towarów;

Proszę przechowywać kartę gwarancyjną przez cały czas trwania gwarancji.
 

Termin ten jest zdefiniowany przez autoryzowany punkt sprzedaży, w przypadku problemów z partnerem serwisowym, można skontaktować się z punktem sprzedaży.
 


Czy możliwa jest wymiana lub zwrot produktu?

Tak, można wymienić lub zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty zakupu. Prawo to jest zagwarantowane przez ustawę o „prawach i obowiązkach konsumenta”.
Aby skorzystać z tego prawa, należy upewnić się, że:


Produkt nie był używany i nie ma żadnych śladów użycia: zadrapania, frytki, otarcia, oprogramowanie nie podlega zmianie i tak dalej;

Produkt jest fabrycznie zapakowany a wszystkie etykiety i znaki fabryczne nie zostały usunięte lub uszkodzone.

Jeżeli produkt nie działa, wymiana lub zwrot jest możliwa tylko po wcześniejszym kontakcie z głównym serwisem i tylko jeśli produkt nie nosi uszkodzeń mechanicznych.
 
Jak wygląda proces wymiany lub zwrotu?

W celu wymiany lub zwrotu towaru należy się skontaktować z przedstawicielem naszej firmy i poinformować go o chęci dokonania wymiany lub zwrotu.
 

Towar zwracany musi być w stanie fabrycznym i kompletnym.
Zwrotu można dokonać osobiście jak i za pośrednictwem kuriera.

Zwrot można dokonać bezpłatnie w przeciągu 14dni od daty zakupu. Bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Zaloguj się aby dodać komentarz
captcha
Twój komentarz zostanie opublikowany po moderacji administratora
Filtr
Znalezione 5 
Potwierdzić
Aby dodać element do listy życzeń, należy