• Twoja lista
    Lista porównywania jest pusta
(+48) 42 682-06-13, (+48) 42 307-23-77 (+48) 790 244 023, (+48) 536 271 737

Poniedziałek-Piątek
08:00-18:00

Wykonujemy darmowe badania wody Wykonujemy badania wody wodociągowej, ze studni Indywidualny dobór systemu uzdatniania, do twojego mieszkania
Wymieniając stary system filtrowania, otrzymasz rabat

Gwarancja

Gwarancja


Które produkty objęte są gwarancją?

Dla wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją. Gwarancja jest udzielana na okres od 2 lat do 10 lat w zależności od Produktu. Okres gwarancji podany w opisie produktu na naszej stronie internetowej lub w instrukcji obsługi. Dowodem gwarancji jest karta gwarancyjna producenta lub karta gwarancyjna wydawana przez naszą firmę.

Bardzo prosimy o uważne i dokładne sprawdzenie produktu przy odbiorze przesyłki czy nie nosi on śladów uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń niezbędne jest sporządzenie protokołu przez kuriera.
 


Gdzie zgłosić reklamację?


Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać w punktach sprzedaży, u autoryzowanych dilerów naszych systemów oraz przez kontakt na naszej stronie internetowej.
Adresy i punkty serwisowe oraz numery telefonu można znaleźć na karcie gwarancyjnej.

Prawo do bezpłatnego serwisu gwarancyjnego daje ważna i wypełniona karta gwarancyjna z pieczątką sprzedawcy:

 
    Model;
    
Numer seryjny (jeśli występuje);
    
Okres gwarancji;
    
data sprzedaży towarów;

Proszę przechowywać kartę gwarancyjną przez cały czas trwania gwarancji.
 

Termin ten jest zdefiniowany przez autoryzowany punkt sprzedaży, w przypadku problemów z partnerem serwisowym, można skontaktować się z punktem sprzedaży.
 


Czy możliwa jest wymiana lub zwrot produktu?

Tak, można wymienić lub zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty zakupu. Prawo to jest zagwarantowane przez ustawę o „prawach i obowiązkach konsumenta”.
Aby skorzystać z tego prawa, należy upewnić się, że:


Produkt nie był używany i nie ma żadnych śladów użycia: zadrapania, frytki, otarcia, oprogramowanie nie podlega zmianie i tak dalej;

Produkt jest fabrycznie zapakowany a wszystkie etykiety i znaki fabryczne nie zostały usunięte lub uszkodzone.

Jeżeli produkt nie działa, wymiana lub zwrot jest możliwa tylko po wcześniejszym kontakcie z głównym serwisem i tylko jeśli produkt nie nosi uszkodzeń mechanicznych.
 
Jak wygląda proces wymiany lub zwrotu?

W celu wymiany lub zwrotu towaru należy się skontaktować z przedstawicielem naszej firmy i poinformować go o chęci dokonania wymiany lub zwrotu.
 

Towar zwracany musi być w stanie fabrycznym i kompletnym.
Zwrotu można dokonać osobiście jak i za pośrednictwem kuriera.

Zwrot można dokonać bezpłatnie w przeciągu 14dni od daty zakupu. Bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Zaloguj się aby dodać komentarz
captcha
Twój komentarz zostanie opublikowany po moderacji administratora
Filtr
Znalezione 5 
Potwierdzić
Aby dodać element do listy życzeń, należy